søndag 22. mai 2011

Trivialiteter




I dag har jeg ingenting spesielt å skrive om. Det har ikke skjedd noe spesielt i livet mitt. Men bloggen heter jo "Cecilies trivialiteter", så da må jeg jo kunne tillate meg å pludre litt :)

Fotografering er fortsatt det store. Jeg er stadig ute på småturer for å ta bilder, og er jeg ikke ute og tar bilder, så prøver jeg å finne på noe morsomt hjemme jeg kan leke med (ifbm fotografering). Alle bildene mine er jo slettes ikke like spennende, men dette er virkelig en morsom hobby. I går var jeg hos en venninne på Søndre Nordstrand. Fem minutters gåtur derfra var det en gård. Der hadde de det søteste føllet ever. Det var bare 3 dager gammelt og fortsatt relativt ustøtt. Veldig søtt. Moren var ganske påpasselig og føllet ville selvfølgelig være hos moren. Dermed fikk jeg ikke tatt bilder rett forfra, slik jeg gjerne skulle ha gjort. På gården var det også masse høner og griser, så jeg knipset i vei jeg :)

Når jeg nå er ute og går turer, så har jeg et helt annet syn på ting enn før; Jeg er mye mer oppmerksom på alle slags rare detaljer som jeg før bare ville ha gått forbi uten å se. Nede på Aker Brygge har de f.eks. noe stålgjerder laget av vaiere. De har vist seg å være et takknemlig objekt :-)

Har ikke hatt tid til å strikke i det siste, og jeg har nesten litt dårlig samvittighet for det. Men jeg skal snart ta meg litt tid til det. En dag som i dag, hvor det regner kontinuerlig, er jo perfekt., men jeg har likevel ikke kommet så langt.

Ha en fin søndag alle sammen
Cecilie

3 kommentarer:

  1. Spennende hobby :D Jeg gleder meg til å følge med videre - du har talent!

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det er veldig hyggelig sagt av deg :-)
    Du får bare følge med på Flickr. Legger jo ut bilder så og si hver eneste dag jeg ;-)

    SvarSlett
  3. Hei! Ville bare stikke innom bloggen din og takke for at du deltar i min Give Away! :))
    Klem

    SvarSlett