tirsdag 3. mai 2011

Litt om ..... bare smått =)



I dag gikk abeidsdagen unna i en fei. Dette til tross for at jeg ikke hadde 5 minutters pause på hele dagen. Lunsjen var 2 bananer og et tørt knekkebrød som jeg spiste innimellom slagene. Dermed var jeg ganske sliten da jeg endelig var på vei hjem.

Hjemme fant jeg en gutt som - nok en gang - påsto han var dårlig; med vondt i halsen, magen osv. Dette har begynt å skje ganske ofte. For ofte. Vet ikke helt hvorfor han gjør det. Han får nok kjærlighet og oppmerksomhet. Det er jeg ganske sikker på. Såvidt jeg kan bedømme, så trives han også på skolen og har nok venner. Får håpe det bare er en fase. Til tross for at jeg bare vil ta han inntil meg og kose med ham, så var jeg streng og sa han måtte gå på taekwondotreningen. Det ser ut til å ha gått bra. Han er der enda og har ikke ringt og spurt om han kan komme hjem.

Lar ut flere bilder på Flickr i dag; http://www.flickr.com/photos/nemi1968/ . Er blitt helt hekta. Legger ut bilder hver dag nå. Og følger med på hvor mange som er inne og ser på bildene mine hele tiden. Får tro det roer seg snart. Alltid gøy og spennende med ting som er nye :-)
Selv om motivet er veldig vanlig, synes jeg likevel at bildet av hestehoven ble veldig fint. Er ganske fornøyd med rosen også! ;)

Får nesten ikke tid til å strikke om dagen, men mitt teppe nr 4 vokser nå sakte men sikkert likevel. Men litt varmt å strikke tepper etterhvert som de begynner å bli store. Er vel ikke helt årstiden for det. Bilder av tepper vil komme i et senere innlegg.

Ha en strålende uke alle sammen!
Cecilie

2 kommentarer:

  1. Kjenner til den vondt i magen fasen ja...kjedelige greier, men går sikkert fort over:)
    Kjempe fint bilde! Kanskje det kommer strikkebilder etter hvert? :)

    SvarSlett
  2. Det vil helt klart komme noen strikke innlegg etterhvert. Det lover jeg :) Men den biten vil kanskje bli mer økende til høsten?! Vi får se :)

    SvarSlett