fredag 29. april 2011

Første oppfølging

Har ikke sett på denne bloggen siden jeg opprettet den. Skjønner visst ikke helt hvordan dette fungerer og det får meg selvsagt til å føle meg ganske dum. Men har jo fått en følger og ser til min overraskelse at jeg har hatt besøkende, så da må jeg jo gjøre noe med denne siden. Må bare finne ut hvordan *rødme*

Er ellers helt oppslukt av Flickr (se http://www.flickr.com/photos/52232377@N08/ ) for tiden. Så det tar mye av min fritid.

Men nå er det helg, tacos til middag og siste Harry Potter filmen på skjermen. Det skal bli godt :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg :) Veldig gøy å blogge når man er inspirert, så det synes jeg virkelig er gøy at du gjør!

    SvarSlett
  2. Scholiast; Tusen takk. Det var hyggelig å høre. Er veldig spent på hva jeg kan få ut av denne siden. Foreløpig føler jeg at jeg ikke skjønner så mye. Men forhåpentligvis finner jeg ut av ting etterhvert :)

    SvarSlett