søndag 15. mai 2011

Etterspørsel etter bildene mine :)



I går fikk jeg en forespørsel fra Chris Nunan (en kontakt jeg har på www.flickr.com) om han kunne bruke mitt bilde "Heart set in stone" på sin nettside; http://www.hjertesind.dk/Hjertesind/Home.html
For meg var dette utrolig stort. At noen faktisk liker de bildene jeg tar godt nok til at de ønsker å bruke dem for å promotere jobben sin! Og i dag var det en bekjent av meg på Facebook som sa hun gjerne ville hatt det samme bilde på veggen sin :-)) Dette er ganske stort for meg som nybegynner fotograf. Det bobler liksom litt i hjertet mitt og jeg er ganske stolt nå. Dette er en veldig god følelse.

Gleden over og ønske om å ta bilder har ikke akkurat minsket.

Ønsker alle en flott uke!
Signert av en hoppende glad Cecilie

2 kommentarer:

  1. Til at du har bare holdt på i bare 5 uker er du allerede blitt en RÅ fotograf som blomstrer av kreativitet!
    Det er såååå inspirerende altså! :)
    Gleder meg på fortsettelsen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marion. Du hjelper meg med min egen inspirasjon også :)

    SvarSlett