lørdag 30. april 2011

The Explore


I dag har Tom, Sebastian og jeg gått en veldig lang fototur fra Maridalsvannet til Oslo sentrum. Det tok sin tid siden vi hele tiden skulle stoppe opp å ta bilder og diskutere detaljer. Men det var fantastisk flott vær. Den siste dagen i april 2011 var som en nydelig norsk sommerdag. Helt herlig!

Mens jeg var ute og gikk tur, så ramlet det inn eposter fra www.flickr.com. Det var meldinger om at diverse folk hadde lagt til et av mine bilder på Flickr som favoritt eller at de kom med komplimenter. Jeg var litt overrasket, for jeg har ikke fått så mye oppmerksomhet for noen av de andre bildene mine. Så viser det seg at mitt ene bildet er blitt plukket ut til å ligge på "The Explorer". Det er et sted hvor de ekstra gode/interessante bildene fra de siste 7 dagene blir lagt ut på Flickr. Jeg må si jeg ble veldig glad. Er ikke mindre lysten på å fortsette min nye hobby som amatørfotograf.

Når jeg kom hjem, etter 7 timer ute i solen, var det fantastisk deilig å sette seg ned i sofaen. Og her har jeg stort sett blitt sittende. Er temmelig støl i bena.

Men dette har vært en deilig og god dag. Håper det blir mange fler av slike =)

6 kommentarer:

  1. Wow, så stas! Det går an å være hobbyfotograf med ny kamera da ja! Gratulerer med det! Nydelig bilde også:)

    SvarSlett
  2. Kjekt med eigne blogg og flotte bilder. Gratulerar.

    SvarSlett
  3. Supert! Utrolig flott bilde! Bruker du makro? Hva slags objektiv er det tatt med?

    SvarSlett
  4. Gry Monica; Jeg har bare det objektivet som fulgte med kameraet da jeg kjøpte det som altså er Lumix F3.5-5.6/14-42mm (det er det som står på objektivet. Det sier ikke meg noe *rødme*).
    Men jeg ønsker meg nå macro objektiv. Det er helt klart det jeg liker å ta; nærbilder. :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flott bilde :D

    SvarSlett